محیط ایستگاه پمپاژ RMD هندیجان با دیوار بتنی محصور شد

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از محصور نمودن ایستگاه پمپاژ RMD با دیوارهای پیش ساخته بتنی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 13 February 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، رضا احمدیان پور گفت: طی عملیات هفت روزه فنس های اطراف ایستگاه پمپاژ RMD با دیوارهای بتنی پیش ساخته جایگزین شدند.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی ادامه داد: پس از تاسیس ایستگاه پمپاژ RMD، با فنس محصور شده بود اما بدلیل خوردگی و وجود تند بادهای فصلی گاهی قسمتی از فنس ها بریده شده و امنیت ایستگاه به خطر می افتاد.

وی در ادامه افزود: با برآورد انجام شده نصب دیوارهای بتنی نه تنها باعث افزایش امنیت در این ایستگاه می شود بلکه با توجه به هزینه ترمیم هرساله فنس کشی، بسیار مقرون بصرفه است.

احمدیانپور افزود: انتقال زه آب ها معمولاً بصورت ثقلی انجام می شود اما در قسمت های حساس و دارای شرایط جغرافیایی ویژه بدلیل عدم امکان انتقال ثقلی، از ایستگاه های پمپاژ استفاده می شود که نقش کلیدی در انتقال زه آب ها دارند از این رو لزوم تامین امنیت این ایستگاه موجب نصب دیوارهای بتنی شد.

وی در تشریح عملیات انجام شده افزود: این عملیات در چهار فاز شامل جمع آوری فنس ها، جانمایی دیواره های آماده بتنی، کاشت پایه دیوارها و نصب دیوارها توسط کارکنان تعمیرات انجام شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی بتوان حصار تمامی ایستگاه ها را با دیوارهای بتنی جایگزین و امنیت آن را تامین کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار