کد خبر: ۹۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 22 September 2015
داماش گیلان و ایران‌جوان بوشهر با تساوی بدون نتیجه به نبرد خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مسابقه تیم داماش گیلان و ایران جوان بوشهر پس از 90 دقیقه نبرد با تساوی 0 بر0 خاتمه یافت.

 بنابراین گزارش این مسابقه که در نیمه دوم بسیار پر تحرک‌تر از نیمه نخست دنبال شد در نهایت بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

مهم‌ترین موقعیت گل این مسابقه را  در دقیقه 75 سعید طالبی در حالی‌که دروازه کاملاً خالی را پیش‌رو داشت با بی‌دقتی به هوا پرتاب کرد.

محمد باقرپور داور این مسابقه در دقیقه 86 یک کارت زرد به محمد شمسی مدافع ایران جوان نشان داد.

این تساوی در حالی برای داماشی‌ها رقم خورد که این تیم با توجه به 2 بازی بسیار دشوار هفته‌های آینده برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به شدت به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج داشت.

از نکات حاشیه‌ای این مسابقه، عدم پوشش تلویزیونی توسط شبکه استانی گیلان بود که در تمام مدت بازی هیچ دوربینی در ورزشگاه به چشم نمی‌خورد.

بازیکنانی که در این بازی از ترکیب داماش گیلان تعویض شدند: محمد حیدری(از دقیقه 75 حافظ یعقوبی)، هادی سهرابی(از دقیقه 70 سعید طالبی)، حمید خدابنده لو (از دقیقه 82 محمد جعفری)

و از  ترکیب ایران جوان بوشهرحسین باز یاری(از دقیقه 60 محمد شمسی)، امین مشایخ(از دقیقه 80 مصطفی احمدی) و رضا احمد شاهی (از دقیقه 68 سلمان بحرانی) تعویض شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار