کد خبر: ۹۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 22 September 2015
رئیس دانشگاه گیلان گفت: مهر ماه امسال، سه طبقه از ساختمان دانشگاه معماری گیلان به بهره‌برداری می‌رسد و تا بهمن ماه کل دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تابناک گیلان: احمد رضی در همایشی که به مناسبت آغاز سال تحصیلی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شده بود اظهار داشت: امیدواریم تلاش‌های دانشگاه گیلان موجب ارتقاء و کیفیت جایگاه دانشگاه گیلان شود، سیاست‌های دانشگاه ارتقاء کیفیت و افزایش بهره‌وری دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه یک نقشه راهی دارد و می‌داند که کجا و چگونه باید برود، ارتقاء کیفیت که شعار وزارت علوم است لوازمی دارد که بخشی از آن تهیه امکانات لازم است و مهم‌تر از آن تهیه نیروی انسانی است که از سال پیش تلاش شده است که امکانات افزایش پیدا کند.

رضی افزود: در مهرماه امسال بهره‌برداری از سه طبقه ساختمان دانشگاه معماری را خواهیم داشت که تا بهمن ماه کل دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در بخش کمک رفاهی یک خوابگاه به ظرفیت 150 نفر با کمک صندوق رفاه دانشجویان تهیه شده است که ما این افزایش جمعیت را در بخش جمعیت دانشجویان پسر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اغلب دانشگاه‌ها در بخش آزمایشگاه و کتابخانه با ضعف روبه‌رو هستند تصریح کرد: سیاست ما بر این است تا از بودجه دانشگاه برای این مسئله در نظر گرفته شود و تعمیر دستگاه‌های با استفاده و ارتقاء کیفیت نیروی انسانی در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دانشگاه گیلان با حدود 520 اعضاء هیئت علمی خود فرصت بسیار خوبی دارد تا به ارتقاء کیفیت خود برسد، عامل اصلی ارتقاء کیفیت اعضاء هیئت علمی هستند که از نحوه تعاملی که با عموم دانش جویان دارند می‌توانند آن‌ها را شکوفا کنند، باید سعی شود تنها به وظیفه دانشجویی بسنده نشود بلکه باید در بعد فرهنگی، تربیتی، خلاقیتی، پژوهشی رشد کنند تا دانشگاه پویایی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار