کد خبر: ۹۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 19 September 2015
مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه مرکز نگهداری موقت بیماران اوتیسم در گیلان راه‌اندازی می‌شود گفت: مجوز راه‌اندازی این مرکز به گیلان داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا پارسی در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی موقت اوتیسم به استان‌های گیلان و خراسان رضوی داده شده است اظهار داشت: حداکثر زمان نگهداری معلول اوتیسم در این مراکز دو ماه است.

وی با بیان اینکه در این مراکز فرصتی برای استراحت خانواده‌ها ایجاد می‌کند افزود: به‌طور مثال خانواده‌ها می‌توانند در ایامی که به سفر می‌روند فرزند خود را به این مراکز بسپارند.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: اعلان عمومی برای دعوت از کسانی که علاقه‌مند به ایجاد چنین مرکزی هستند داده شده است و مؤسس مرکز باید حداقل دارای مدرک  روانشناسی،کار درمانی و مدیریت توانبخشی و یا پزشکی عمومی باشد.

پارسی  با اشاره به روز پارالمپیک  تصریح کرد: در 18 مهرماه امسال همایشی برای پاسداشت مدال آوران معلول و جانباز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان, هیئت معلولان و جانبازان و آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار می‌شود که مکان و ساعت این مراسم متعاقبا اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار