کد خبر: ۹۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 19 September 2015
رشت - ایرنا - محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی ، از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی بیمارستان 400 تختخوابی پروفسور سمیعی رشت بازدید کرد.
[معاون وزیر راه از بیمارستان 400 تختخوابی در حال ساخت رشت بازدید کرد]

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان روز شنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این بیمارستان گفت : این بیمارستان در زمینی به مساحت 46 هزار متر مربع و زیربنای 36 هزار مترمربع دارای سه تا 9 طبقه دارای 400 تخت اسمی و ظرفیت 421 تخت می باشد.
علی خاوری افزود : ساخت این بیمارستان از سال 88 در مرحله اول با ظرفیت 200 تخت آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اظهار کرد : برای ساخت این بیمارستان تا پایان سال 93 ، 14 میلیارد و 400 میلیون تومان و در شش ماه گذشته نیز چهار میلیارد تومان دیگر برای آن هزینه شده است.
وی با بیان این که برای ساخت و تکمیل این بیمارستان حدود یکصد میلیارد تومان دیگر نیاز است ، تصریح کرد : زمان لازم برای تکمیل آن دوسال دیگر پیش بینی شده است.
همچنین امروز علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید از بیمارستان های در حال احداث شهرهای رضوانشهر ، تالش و آستارا ی گیلان را نیز در برنامه دارد.
علاوه بر ساخت بیمارستان در رشت ؛ بیمارستان های دیگری در شهرهای آستارا ، تالش ، رضوانشهر ، لنگرود و لاهیجان در حال احداث است.
بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 22 بیمارستان دولتی با دو هزار و 338 تخت در استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار