کد خبر: ۹۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 16 September 2015
رشت - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت : شش واحد مسکونی صبح امروز چهارشنبه به دلیل به آتش کشیدن ضایعات در محله جماران رشت آتش گرفت.
[آتش کشیدن ضایعات موجب آتش سوزی شش واحد مسکونی در رشت شد]

علی مقصودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به آتش کشیدن ضایعات چوپ و پلاستیک جنب دیوار عایق شده موجب آتش سوزی شش واحد مسکونی و تخریب سقف این واحدها شده است.
وی اظهار داشت : بعد از گزارش این حادثه به 125 ، 17 دستگاه خودروی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به همراه 41 نیروی آتشنشان به محل اعزام و برای مهار آتش سوزی اقدام کردند.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطر نشان کرد : فاصله واحدهای مسکونی از خیابان اصلی ، واقع شدن این واحدها در کوچه باریک و پارک خودروها در داخل کوچه از دشواری ها برای مهار این آتش سوزی بود.
وی از شهروندان خواست تا در صورت بروز چنین حوادثی با نیروهای آتشنشانی همکاری های لازم را داشته باشند و برای خارج کردن سریع خودروهای پارک شده در کوچه های باریک اقدام کنند.
مقصودی با تاکید بر ضرورت توجه شهروندان برای جلوگیری از به آتش کشیدن ضایعات تصریح کرد : طی هفته جاری این سومین حادثه آتش سوزی در رشت به دلیل به آتش کشیدن ضایعات است که در یک مورد دو واحد مسکونی و در آتش سوزی دیگر سقف یک باب مغازه آتش گرفت.
11 ایستگاه آتشنشانی در رشت فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار