کد خبر: ۹۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 12 September 2015
صومعه سرا- معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه جاری گفت: معیار اصلی برگزاری انتخابات برای مردم و مسئولان، قانون است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی پور در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا که عصر شنبه برگزار شد، داشتن صداقت در انجام کار را رمز مانداگاری افراد دانست و اظهار کرد: اگر مدیران در انجام کارهای خود از اصول و چارچوب خاصی پیروی نکنند دچار مشکل خواهند شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول این سالها با فراز و نشیب های فراوانی روبه رو بوده که بخشی از آن مربوط به مسائل خارجی و بخشی نیز عوامل داخلی بوده است.

احمدی پور با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر حضور تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه ای و جهانی همانند مبارزه با تروریست باشد، ادامه داد: نادیدن گرفتن کشور جمهوری اسلامی ایران حلال مشکلات نیست بلکه حل آنها را مشمول زمان می کند.

وی مهمترین مشکلات و مسائل داخلی کشور را وجود تورم، نبود اشتغال و رکود عنوان کرد و گفت: اگر سیاست دولت و نظام و همراهی مردم در گذشته و حال نبود این تهدیدات می توانست موجب نابودی هر نظامی باشد.

احمدی پور در ادامه به بحث انتخابات در اسفند ماه اشاره و اظهار کرد: معیار کاری و رفتاری وزارت کشور، استانداری، فرمانداری ها و مردم در برگزاری انتخابات قانون بوده و انتخابات بر همین اساس برگزار خواهد شد.

در جلسه امروز شورای اداری شهرستان صومعه سرا، سجاد کریمی پاشاکی به عنوان معاون جدید فرمانداری صومعه سرا به جای محمد مهدی مظفری معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار