کد خبر: ۹۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 11 September 2015
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممانعت حامیان توافق از رای گیری درباره طرح مخالفت با توافق هسته‌ای (برجام) در سنای آمریکا تاکید کرد که آمریکا چاره ای جز پذیرفتن برجام ندارد.

تابناک گیلان: غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)‌اظهار کرد: اگرچه انرژی هسته‌ای برای ما هزینه بالایی داشته اما ما را به نقطه ای رسانده که آمریکایی ها مجبورشده اند پای میز مذاکره بیایند.

وی افزود:‌البته اگر موضوع هسته‌ای را با قیمت تمام شده و آنچه از شکست صهیونیسم و انزوای آمریکا به دست آورده ایم محاسبه کنیم، متوجه می شویم که این مسأله خیلی هم برای ما گران تمام نشده بلکه باعث شده ما به نقطه ای برسیم که آمریکایی ها مجبورند با ما ادامه بدهند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه تصمیم سنا بدور از انتظار نبوده است،‌ گفت: به نظر من ممانعت از مطرح شدن طرح مخالفت با توافق هسته‌ای یک نمایشنامه سیاسی بود. زیرا آمریکایی ها چاره ای جز این ندارند. ما در حوزه دانش هسته‌ای به نقطه ای رسیدیم که آن‌ها مجبورند این باج را بدهند و این اتفاق را مدیون شهدای هسته‌ای و تیم آقای ظریف و سرداران دیپلماسی کشور هستیم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: اینکه 42 سناتور با توافق هسته‌ای موافقت کرده اند در حالی است که مابقی هم سیاستی دارند نمی خواهند خود را موافق نشان دهند، استراتژی آن‌ها این است که رای به لب مرز به توافق بدهند که ایران فکر نکند که آن‌ها خیلی به این توافق علاقه‌مندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار