کد خبر: ۹۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 09 September 2015
رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت : برغم وجود برخی مشکلات مادی تیم ، بازیکنان از لحاظ روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار دارند .
[جهانپور : تیم داماش از لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد]

مجید جهانپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به پیروزی تیم داماش برابر شهرداری اردبیل ، این تیم روحیه خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم برابر تیم گیتی پسند اصفهان نیز به برتری دست یابیم .
وی اظهار کرد : البته گیتی پسند تیم بسیار خوبی است و می توان گفت که پس از تیم های سپاهان و ذوب آهن ، قطب سوم فوتبال در اصفهان محسوب می شود و بازیکنانی که جذب دو تیم بزرگ اصفهان نمی شوند ، جذب تیم گیتی پسند می شوند .
وی ادامه داد : با این وجود هدف ما پیروزی برابر تیم گیتی پسند اصفهان است و امیدوارم که با ارایه یک بازی تماشاگرپسند بتوانیم در دیدار خانگی به برتری دست یابیم تا دل هواداران تیم داماش را شاد کنیم .
وی بیان کرد : خوشبختانه هواداران در دیدارهای خانگی از تیم داماش حمایت خوبی را انجام می دهند و به طور حتم این حمایت در دیدار با گیتی پسند اصفهان نیز انجام می شود و امیدوارم که با حضور پرشور هواداران ، بتوانیم تیم گیتی پسند اصفهان را شکست دهیم .
مجید جهانپور خاطرنشان کرد : تیم فوتبال داماش گیلان از لحاظ بدنی همچنان با مشکل مواجه است و در حین مسابقات نیز نمی توان فشار زیادی به بازیکنان آورد و انتظارم این است که پس از هفته هشتم ، این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شود .
تیم های فوتبال داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان عصر روز پنجشنبه هفته جاری 19 شهریور ماه در هفته پنجم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، با کسب شش امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار