کد خبر: ۹۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 09 September 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برخی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لوشان را نیاز مبرم به تسهیلات دانست و گفت: نقدینگی، مشکل مهم واحدهای شهرک صنعتی لوشان است.
خبرگزاری فارس: نیاز مبرم واحدهای تولیدی شهرک صنعتی لوشان به تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، طهمورث لاهوتی‌اشکوری بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی لوشان اظهار کرد: شهرک صنعتی لوشان مادر شهرک‌های صنعتی گیلان است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های صنعتی شهرک صنعتی لوشان تصریح کرد: در شهرک صنعتی لوشان بیش از 117 واحد صنعتی فعال و نیمه‌فعال وجود دارد که در تولید و اشتغال استان نقش ایفا می‌کند.

این مسئول شهرک‌های صنعتی را پیشگام در توسعه، عمران و آبادانی دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی زمینه تولید داخلی و خودکفایی را مهیا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، موقعیت شهرک صنعتی لوشان را راهبردی خواند و افزود: با راه‌اندازی خط ریلی قزوین‌ـ‌رشت نقش شهرک صنعتی لوشان در تجارت را برجسته می‌کند.

لاهوتی‌اشکوری قرارگیری شهرک صنعتی لوشان در مجاورت آزادراه قزوین‌ـ‌رشت و راه‌آهن را موقعیت بسیار خوبی برای این شهرک دانست و یادآور شد: شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک‌های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان است.

وی استقرار شرکت‌های معتبر و توانمند در شهرک صنعتی لوشان را امتیاز مهمی خواند و تصریح کرد: اقدام‌های مهمی مانند لکه‌گیری و آسفالت مسیر در شهرک صنعتی لوشان در سال گذشته صورت گرفته‌است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مسایل نقدینگی، بدهی و معوقات را از جمله مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک مذکور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نبود بازار مناسب برای فروش محصولات، نیاز مبرم به تسهیلات، نوسانات ارز و به‌هم ریختن معادلات تجاری برخی واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی شهرک صنعتی لوشان است.

لاهوتی‌اشکوری مشکلات مذکور را از دغدغه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی لوشان ذکر کرد و یادآور شد: واحدهای شاخص و ممتازی در شهرک صنعتی لوشان فعالیت می‌کنند که برخی از آنها در استان و کشور در صنعت و تولید حرف برای گفتن دارند.

به گفته این مسئول، تولیدات برخی واحدهای شهرک صنعتی لوشان به خارج از کشور صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار