کد خبر: ۸۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 04 September 2015

مدیر عامل کانون رسانه‌های صومعه‌سرا از برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی جوانان و صاحب‌نظران دارای ایده در راستای کمک به توسعه با فرماندار این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نشست‌هم‌اندیشی جوانان با فرماندار صومعه‌سرا

سید محمد میرقاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: این حرکت برای نخستین بار در شهرستان‌های گیلان به صورت کاربردی آغاز شده است.

وی برگزاری نشست هم‌اندیشی صاحب‌نظران صومعه‌سرا با فرماندار را با محوریت بررسی موانع و ارائه راهکارها عنوان کرد و افزود: در این نشست صاحب‌نظران و جوانان صومعه‌سرایی صاحب ایده می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... تاثیرگذار و جهت‌دهنده باشند.

این مسئول با بیان اینکه همدلی مردم و مسئولان در صومعه‌سرا توسعه روزافزون این شهرستان را به همراه دارد، گفت: توانایی، پیشرفت و توسعه در گرو اندیشه خوب همراه با عمل است.

وی ادامه داد: تشکیل گروه منسجم صاحب‌نظران اولویت اصلی در نشست مذکور است و در مرحله بعدی کارگروه تشکیل می‌شود.

میرقاسم‌زاده تشکیل کارگروه را در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی‌ـ‌اجتماعی، عمران و شهرسازی، کشاورزی، محیط زیست، گردشگری، صنعت و بازار در راستای توسعه شهرستان صومعه‌سرا با همکاری فرماندار عنوان کرد.

مدیر عامل کانون رسانه‌های صومعه‌سرا زمان برگزاری نشست مذکور را 24 شهریور ماه جاری ذکر کرد و یادآور شد: علاقمندان به توسعه و صاحب‌نظران صومعه‌سرایی که تمایل به حضور در نشست هم‌اندیشی با فرماندار این شهرستان را دارند می‌توانند مشخصات فردی خود را به سامانه 3000536753 پیامک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار