فرماندار صومعه‌سرا :
با اجرای این طرح حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی شهرستان می‌تواند نیازهای خود را تعریف کند و سپس به تامین آن‌ها بپردازد و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه در شهرستان به جامعه پرستاری خدمات بهتر در درازمدت ارائه دهیم.
کد خبر: ۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱ 28 February 2015
حسین اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران صومعه سرا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: پرستاران قشر پرتلاش و بی‌ادعای جامعه هستند.

وی خودکفایی حوزه بهداشت و درمان صومعه‌سرا را از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: طرح خودکفایی این حوزه در یکی از بیمارستان‌های استان اجرا شده و پاسخگو هم بوده است. فرماندار صومعه‌سرا عنوان کرد: با اجرای این طرح حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی شهرستان می‌تواند نیازهای خود را تعریف کند و سپس به تامین آن‌ها بپردازد و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه در شهرستان به جامعه پرستاری خدمات بهتر در درازمدت ارائه دهیم.

وی با تصریح بر اینکه صومعه‌سرا با توجه به توانمندی‌های انسانی و امکانات فیزیکی و نیز کمبودها و مشکلاتی که با آن مواجه بوده اولویت‌ و پیشتازی‌هایی دارد، تصریح کرد: این مسئله برای ما سبب افتخار است.

فرماندار صومعه‌سرا پرستاران را نقطه آخر و خط مقدم جبهه خدمت‌رسانی دانست و متذکر شد: پرستاران با کمبودها و نارسایی‌هایی مواجه هستند و ما نیز تمام تلاش خود را برای کمک به این عزیزان به‌کار می‌بریم. گفتنی است، در پایان مراسم مذکور از 130 پرستار صومعه‌سرا تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار