کد خبر: ۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 02 September 2015
فرمانده انتظامی گیلان حرکت در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی را در فرماندهی جدید مورد تأکید قرار داد گفت:نظارت مستمر برمجموعه‌های نیروی انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردارحسین اشتری امروز در جمع خبرنگاران، برنامه ریزی در جهت حفظ نظم و ارتقاء امنیت عمومی، بهبود فرهنگ ترافیک و جلب هر چه بیشتر اعتماد مردم در گیلان  را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: ارتقاء روحیه خدمت در کارکنان نیروی انتظامی  از اولویت‌های فرماندهی نیروی انتظامی است.

وی حرکت در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی را در فرماندهی جدید مورد تأکید قرار داد و افزود: نظارت مستمر برمجموعه‌های نیروی انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد و این امر باید به‌گونه‌ای باشد که در اجرای مأموریت‌ها طوری عمل شود که حتی از شهروندی حقی ضایع نشود.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به آمار صیانت استان گیلان تأکید کرد: این آمار نشانگر سلامت اداری در استان گیلان است و دلیل اصلی اعتماد مردم به نیروی انتظامی، داشتن این سلامت است.

وی اساس آرامش در بین مردم را بهترین سرمایه دانست و گفت: آمار و عملکرد نیروی انتظامی  استان گیلان این امر را به‌خوبی نشان می‌دهد و آمار سه ماه اخیر گیلان، موقعیت  مناسبی را نشان می‌دهد که نشان از تلاش همه مسئولان استانی است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه وحدت و هم‌دلی که در بین مسئولان استانی وجود دارد افزود: از نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت حضرت آیت الله قربانی و استاندار گیلان در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار