کد خبر: ۸۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 31 August 2015


رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق سابقه‌دار در رشت خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری سارق سابقه‌دار در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به وقوع چند فقره سرقت در رشت و دستگیری سارق اظهار کرد: موضوع چند فقره سرقت در رشت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

وی با بیان اینکه پلیس در ادامه تحقیقات خود به مردی 40 ساله مشکوک شد، تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد که این فرد سارق سابقه‌دار بوده و سال‌ها به دلیل ارتکاب 15 فقره سرقت زندان را تجربه کرده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه فرد سارق برای تحقیقات تکمیلی به کارآگاهان آگاهی معرفی شد، افزود: متهم در این بازجویی به 10 فقره سرقت از مغازه‌های شیشه سکوریت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سارق با شگرد خاصی قفل مغازه‌های شیشه سکوریت را باز می‌کرد، گفت: پس از آن اقدام به سرقت پول نقد و وسایل داخل مغازه می‌کرد.

فلاح‌کریمی، سارق را فردی معتاد و بیکار معرفی کرد و ادامه داد: این سارق در بیشتر روزهای خلوت سرقت‌ها را انجام می‌داد و پلیس در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه تلویزیون 24 اینچ، انواع البسه، ابزار آلات، وسایل رایانه و... را کشف و ضبط کردند.

وی به مالباختگان توصیه کرد هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و صاحبان صنوف در هنگام ترک مغازه تنها به بستن قفل پایین شیشه‌های سکوریت اکتفا نکنند و از قفل‌های آویز یا قفل‌های رایانه‌ای و دیگر لوازم حفاظتی برای جلوگیری از سرقت استفاده کنند.

رئیس بازرسی انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور به اقدام یک راننده متخلف نیسان در محور رشت‌ـ‌قزوین اشاره کرد و با بیان اینکه خودروی مذکور به دلیل نقص سیستم روشنایی توسط پلیس در شب متوقف شده بود، افزود: ماموران پس از کنترل مدارک راننده  متوجه شدند که راننده فاقد گواهینامه رانندگی است.

وهاب محسن‌نژاد با بیان اینکه راننده برای رهایی از قانون دو میلیون ریال پیشنهاد رشوه کرده بود، یادآور شد: این مامور وظیفه شناس موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده این متهم کرد.

به گفته این مسئول، متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه به مقام قضایی معرفی شد.

وی از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و... درباره عملکرد پلیس گیلان را با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس درمیان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار