کد خبر: ۸۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 14 June 2020
 
گیلان در منطقه یک لیگ پومسه کشور قرار گرفت

تابناک/ رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: مسابقات لیگ پومسه کشور قرعه کشی شد که گیلان در منطقه یک این رقابت ها قرار گرفت.

محسن سترگی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام فدراسیون تکواندو، رقابت‌های لیگ دسته یک پومسه همانند سال گذشته به صورت منطقه‌ای پیگیری خواهد شد که براین اساس، استان ها در دو منطقه تقسیم شدند.

وی افزود: با توجه به تقسیم بندی انجام شده ، استان گیلان در رقابت های لیگ پومسه دسته اول کشور با استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،  اردبیل،  زنجان،  مازندران،  گلستان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی، سمنان ، تهران ، قم ، قزوین ، همدان ، مرکزی ، کردستان و البرز در منطقه یک قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین ثبت نام برای حضور در رقابت‌های پومسه تکواندو در لیگ های برتر و دسته یک،  از امروز ۲۵ خردادماه آغاز و به مدت یک ماه نیز ادامه خواهد داشت و همچنین قرار است رقابت ها از مرداد ماه آغاز شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است لیگ برتر طی هشت هفته به صورت رفت و برگشت و در سه بخش پومسه انفرادی استاندارد، انفرادی ابداعی و تیمی استاندارد و ابداعی برگزار شود.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: هدف ما حضور قدرتمند در لیگ های پومسه و همچنین لیگ های تکواندو در هر دو بخش بانوان و آقایان است و امیدواریم در رقابت های سال جاری نیز تکواندوکاران گیلانی در هر دو بخش بانوان و آقایان در رقابت های پومسه و مبارزه بدرخشند و مقام های ارزشمندی را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار