کد خبر: ۸۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 31 August 2015

رشت- ایرنا - رییس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راهیابی نمایش «مثل یه گوله برف کوچیک» از استان به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافت.
[راهیابی 'مثل یه گوله برف کوچیک' از گیلان به تئاتر سوره ماه]

قاسم مصفا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامعرفی آثار برتر جشنواره منطقه یک تئاتر سوره ماه در زنجان، نمایش مثل یه گوله برف کوچیک به نویسندگی و کارگردانی مهرداد هنرمند از گیلان به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافت.
وی اظهار کرد: نمایش یادشده یکی از دو کار استان گیلان بود که به همراه هشت نمایش دیگر از استان های قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، قزوین و سمنان در این جشنواره اجرا و با کسب بسیاری از جوایز جشنواره موفق به راهیابی به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه شد.
وی اضافه کرد: آثار منتخب جشنواره های سه گانه منطقه ای تئاتر سوره ماه، از 11 تا 17 مهر ماه در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به روی صحنه خواهند رفت.
مصفا همچنین با اشاره به موفقیت دیگر هنرمند استان در رشته خوشنویسی افزود: همچنین رتبه نخست رشته شکسته نستعلیق سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به ذبیح الله لولویی مهر هنرمند خوشنویس گیلانی رسید.
وی بیان کرد: سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با تجلیل از برگزیدگان در شهرستان سبزوار به کار خود پایان داد.
در اختتامیه این جشنواره که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد امیرخانی و جمعی از مدیران و هنرمندان برگزار شد از برگزیدگان جشنواره در بخش های خط تحریری، ثلث، نستعلیق، نسخ و شکسته نستعلیق تقدیر شد.
لولویی، برپایی نمایشگاه های مشق خزان 83، گلستانه 84 و تحریر خیال 85 در رشت، حضور در نمایشگاه جمعی استادان بزرگ نستعلیق 1387 موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه جمعی اکو تاجیکستان 1389 و برپایی نمایشگاه در عاشقی پیچیده ام 1390 در رشت را در کارنامه خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار