کد خبر: ۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 31 August 2015

رشت - ایرنا - مسوول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : با باشگاه های ورزشی متخلف در این استان برخورد قانونی می کنیم .
[یک مقام مسوول : با باشگاه های ورزشی متخلف گیلان برخورد می کنیم]

خیرالله رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی بازرسی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از باشگاه های بدنسازی و محرز شدن تخلفات بیش از 50 مکان ورزشی ،با مدیر این فضاهای ورزشی طبق قانون رفتار خواهند شد.
وی اظهار کرد : با توجه به همکاری مستمر مسوول امور باشگاه ها ، روسای ادارات ورزش شهرستان ها ،کارشناسان ورزشی و واحد بازرسی در پنج ماه گذشته 25 باشگاه به دلیل عدم رعایت نرخ نامه، عدم رعایت بهداشت ،فقدان مربیان کارت دار ، نبود مدیرباشگاه و مراعات نکردن حال همسایگان اخطار دریافت کردند .
وی ادامه داد : همچنین 27 باشگاه نیز در سطح استان گیلان به دلیل عدم دریافت مجوز فعالیت ، عرضه و فروش مکمل های غذایی غیرمجاز حکم پلمپ دریافت کرده اند .
وی بیان کرد : البته هدف از این بازدیدها ، ارشاد و همچنین تفهیم قوانین و مقررات به برخی باشگاه ها که به هر ترتیبی به دنبال کسب درآمد هستند ، می باشد .
وی اضافه کرد : البته از سلامت اغلب باشگاه های ورزشی ابراز رضایت داریم و در پنج ماه گذشته از مجموع 113 بازدید تنها 27 باشگاه حکم پلمپ دریافت کرده اند .
مسوول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد : اغلب مدیران اماکن ورزشی خود را ملزم به مراعات قوانین در تامین سلامت جسمی و روانی ورزشکاران می دانند و ادامه بازرسی ها نیز تا کسب نتایج مطلوب در همه اماکن ورزشی ادامه دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار