کد خبر: ۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 31 August 2015

رشت - ایرنا - همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت ، یادواره 21 شهید کارمند شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان برگزار شد .
[یادواره 21 شهید کارمند شهرستان صومعه سرا برگزار شد]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار صومعه سرا عصر یکشنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : تهدیدات دشمن تمام ناشدنی است؛ امروز تهدیدات دشمن در قالب دو سناریوی اختلاف افکنی و نفوذ ادامه دارد .
حسین اسماعیل پور با اشاره به اینکه دشمنان بعد انقلاب بدنبال از بین بردن بزرگان و نخبگان انقلاب اسلامی بوده اند، اظهار داشت : کسانی که به نوعی دارای کینه و حسادت بوده اند و به دنبال عقده گشایی اهداف خود را در ترور و به شهادت رساندن کسانی چون مطهری می دیدند .
وی افزود : دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ نرم درصدد تغییر سبک زندگی، حجاب، پوشش، اخلاق و... ماست.
فرماندار شهرستان صومعه سرا بیان کرد : دشمنان امروز اسلام به دنبال از بین بردن اندیشه ها هستند از این رو دنبال رواج مصرف گرایی و ابتذال در عرصه های مختلف هستند .
وی صیانت و حفاظت از خون شهدا را وظیفه امروز ما دانست و گفت : جمهوری اسلامی با توجه به جهانی شدن و برای آنکه از دنیا عقب نیفتد، توانسته است خود را در عرصه انرژی هسته ای ، تبادل و تولید اندیشه و علم به دنیا ثابت کند و این موفقیت را مدیون خون شهدا هستیم .
اسماعیل پور افزود : امروز باید راه شهدا را در عمل ادامه بدهیم و با تغییر نگرش مدیریت هزینه را به مدیریت برنامه در ادارات تبدیل کنیم زیرا دولت امروز افراط گرا نیست .
شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان واقع است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار