کد خبر: ۸۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱ 31 August 2015


16 طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی لاهیجان هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، طرح بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی روستایی این شهرستان به طول 18.35 کیلومتر بعدازظهر امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

برای افتتاح طرح‌های مذکور 40 میلیارد و 975 میلیون ریال هزینه شده که در روستای ناصرکیاده پایین لاهیجان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

امروز خط انتقال آبرسانی شهرهای شرق گیلان، بهسازی و بهره‌برداری از چند حلقه چاه و تأسیسات جانبی آن در لنگرود، رضوانشهر و لوشان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از رینگ دور شهر لنگرود و بازسازی اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی شهرهای مختلف گیلان با 152 میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار گیلان در آخرین روز از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین ساخت پنجمین سد لاستیکی گیلان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور در لنگرود آغاز شد و این سد با حجم تنظیم حدود 5 میلیون مترمکعب آب و حجم مخزن یک میلیون مترمکعب آب 2 هزار و 500 هکتار شالیزار را تأمین می‌کند.

استاندار گیلان در مراسم آغاز احداث سد لاستیکی مذکور از ساخت 11 سد لاستیکی در این استان طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: کاهش مشکلات آب مزارع در گیلان از جمله مزایای ساخت سد لاستیکی است.

محمدعلی نجفی با ابراز رضایت از فضای کسب و کار در گیلان تصریح کرد: به دلیل وجود همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان، گیلان کسب رتبه برتر بهبود فضای کسب و کار در هفت فصل متوالی را از آن خود کرده است.

آب‌رسانی به 11 روستای لاهیجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در مراسم افتتاح پروژه آب‌رسانی روستای بارکوسرای لاهیجان، اظهار کرد: 11 روستای لاهبجان با اعتبار 52 میلیارد و 100 میلیون ریال افتتاح شده است.

محمدعلی فرامینی افزود: 80 کیلومتر لوله‌گذاری برای آب‌رسانی به 11 هزار و 277 نفر در روستاهای لاهیجان انجام شده است.

وی به طرح آب‌رسانی به یک‌هزار و 42 روستا در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون به 754 روستای گیلان آب‌رسانی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار