طرح مثبت زندگی در خراسان رضوی کلید خورد؛ آغاز فراخوان ثبت نام الکترونیکی مراکز مثبت زندگی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از آغاز فراخوان ثبت نام الکترونیکی متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 14 May 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر حمیدرضا پوریوسف،مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی اداذره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهارداشت: بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های مختلف جامعه است بطوریکه 198خدمت در دستور کار فعالیت های بهزیستی قرار دارد.

 

وی افزود: با توجه به جامعه هدف گسترده ای که در بهزیستی وجود دارد و هرکدام به دلیل معلولیت، بیماری های خاص و ... شرایط خاصی دارند لذا طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ای از خدمات را فراهم کند و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود ضروری است از همین رو صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی)در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

 

پوریوسف گفت: با شروع گام دوم انقلاب اسلامی و به منظور بهره مندی بیشتر از ظرفیتهای بی نظیر مردمی و سازمانهای مردم نهاد و خیریه ها، سازمان بهزیستی کشور برنامه راه اندازی مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) را در سراسر کشور تدوین و ابلاغ نموده است .

 

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مراکز مثبت زندگی گام مهمی در تسریع خدمات ، کاهش ترددهای غیرضروری ، افزایش سلامت اداری و شفاف سازی خواهد بود و ساکنین هر محله و منطقه به آسانی به خدمات بهزیستی آن هم مجموعه ای از خدمات دسترسی خواهند داشت.

 

پوریوسف تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد. 

 

وی گفت: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند (به مدت ۱۵ روز) با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی

http://centers.behzisti.net/register درخواست خود را برای صدور مجوز تاسیس این مراکز ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار