اصلاح ذات البین در پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال

کد خبر: ۸۴۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 05 May 2020
 
تابناک/ رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.
 

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: فرهنگ اصلاح ذات البین ریشه در دین مبین اسلام و آموزه‌های غنی فقه امامیه دارد و در آموزه‌های دینی و کلام ائمه معصومین (ع) به اندازه‌ای به آن سفارش شده که در کلام معصومین می‌خوانیم اصلاح ذات البین را از یک سال نماز و روزه مستحبی برتر است.
 
رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی بیان کرد: شورا‌های حل اختلاف نهادی مردمی است که رسالت آن نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه است و ظرفیت‌های این نهاد مردمی در حل و فصل اختلافات و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی چشمگیر بوده است.

رفسنجانی ضمن قدردانی از اعضای شعبه ۱۴۵ شورای حل اختلاف مشهد گفت: یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال جهت اصلاح ذات البین به این شعبه ارجاع شد که با تلاش و همت اعضای شعبه این پرونده نیز با صدور گزارش اصلاحی مختومه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار