اتخاذ تدابیر شدید بهداشتی در مدیریت توزیع برق ماکو

در راستای مقابله با ویروس کرونا مدیریت توزیع نیروی برق ماکو تدابیر شدید بهداشتی در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۸۳۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 09 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی رضازاده مدیر توزیع برق این شهرستان در تشریح اقدامات این واحد در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به مسائل بهداشتی برای جلوگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت کارکنان و مردم، مدیریت توزیع برق ماکو از همان روزهای ابتدایی به طور جدی اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس منحوس را اجرا می‌کند.
وی افزود: جلوگیری و مقابله با بیماری کرونا از درب ورودی این مدیریت با ضدعفونی کردن تمامی خودروهای ورودی به اداره به صورت مستمر و روزانه شروع می‌شود.
مدیر توزیع برق ماکو اضافه کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز اعم از ماسک‌های فیلتردار، دستکش و محلول‌های ضدعفونی کننده در اختیار تمامی کارکنان قرار داده شده است و تمامی کارکنان موظف به استفاده از ماسک و دستکش به هنگام حضور در محل کار هستند.
رضازاده با اشاره بر ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری و انبار این مدیریت، گفت: ساختمان‌های اداری ماکو، بازرگان، اتفاقات و انبار به صورت روزانه گندزدایی و محلول پاشی می‌شوند.
مدیر توزیع برق ماکو عنوان کرد: دستگیره‌های در اتاق‌ها، نرده‌ها و تمام محیط‌ها و سطوحی که امکان آلوده شدن دارند به دفعات مکرر در یک روز ضدعفونی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار