کد خبر: ۸۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 26 August 2015


فرمانده پلیس راه گیلان حوادث عابران پیاده در گیلان را نگران‌کننده خواند و گفت: سرعت غیرمجاز رانندگی در محورهای مسکونی و فرعی گیلان حادثه‌آفرین است.
خبرگزاری فارس: حوادث عابران پیاده در گیلان نگران‌‌کننده است

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در جاده‌ها نداریم، اظهار کرد: بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرده بنابراین رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه رانندگی در شرایط بارانی متفاوت است، افزود: روند بارندگی در شرایط ترافیکی تاثیرگذار است و هرگونه بی‌احتیاطی حادثه واژگونی و خروج از جاده را به‌بار می‌آورد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در محورهای ارتباطی استان روان است، تصریح کرد: امیدواریم رانندگان تردد ایمن را پشت سر بگذارند.

وی شرایط جاده‌های گیلان را خاص خواند و گفت: بیشتر محورهای فرعی و اصلی گیلان حاشیه مسکونی دارند و رانندگان ملزم به رعایت احتیاط در حق عابران پیاده هستند.

رستگار سرعت در محورهای مسکونی گیلان را حادثه‌آفرین خواند و یادآور شد: در بررسی آمارها تصادفات عابران پیاده افزایش یافته است.

وی افزایش حوادث عابران پیاده در گیلان را نگران‌کننده خواند و یادآور شد: رعایت سرعت مطمئنه به‌ویژه در جاده‌های فرعی و حاشیه مسکونی گیلان می‌تواند از بروز حادثه پیشگیری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار