کد خبر: ۸۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 25 August 2015

رشت- ایرنا- مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: پروازهای حج تمتع زائران این استان در روزهای 10 و 11 شهریورماه از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد مدینه انجام می شود.
[پروازهای حج تمتع گیلان دهم شهریورماه انجام می شود]

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان به ایرنا، فتاح رضوانی افزود: امسال برای بیست و یکمین سال متوالی پروازهای حج تمتع از ترمینال یک این فرودگاه انجام می شود.
وی اظهار کرد: پروازهای رفت حج تمتع حامل زائران گیلانی به شماره پرواز 4259-5259 دهم شهریور و شماره پرواز 4249-5249 شرکت هواپیمایی سعودی یازدهم مهرماه سال جاری به ترتیب در ساعت 15 و پنج دقیقه و یک و 20 دقیقه بامداد از مبداء فرودگاه رشت به مقصد مدینه انجام خواهد شد.
وی به پروازهای برگشت حج تمتع امسال نیز اشاره کرد و افزود: زائران گیلانی 12 مهر ماه از سرزمین وحی به مقصد فرودگاه رشت بر می گردند.
بنا به گزارش یاد شده، رضوانی با آمادگی اداره کل فرودگاه رشت برای اعزام زائران گیلانی به سرزمین وحی خواستار هماهنگی بین اعضای کمیته تسهیلات حج استان از جمله پلیس فرودگاه، گمرک و گذرنامه نهاد ریاست جمهوری، ناجا و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی برای بازرسی ساکها و پس از پلمپ توسط گمرک و تحویل آنها به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شد.
وی، رضوانی همچنین هواپیمای حامل زائران گیلانی را بوئینگ 767 هواپیمایی سعودی با خدمات فرودگاهی هواپیمایی جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: زائران گیلانی بعد از پایان سفر از فرودگاه مدینه 11 مهر به فرودگاه رشت مراجعت می کنند.
687 نفر از زائران گیلانی در قالب پنج کاروان عازم حج تمتع می شوند.
گفتنی است؛ فرودگاه سردار جنگل رشت از سال 73 اعزام زائران گیلانی به سرزمین وحی را انجام می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار