کد خبر: ۸۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 24 August 2015


رئیس اداره راه و شهرسازی آستارا از افزایش ریالی تعداد پروژه‌های این نهاد در هفته دولت جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس: افزایش ریالی افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی آستارا در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، انور بی‌نیاز پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های راه روستایی این شهرستان همزمان با آغاز هفته دولت، اظهار کرد: با حمایت‌های فرماندار آستارا و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بالغ بر یک‌میلیارد تومان طرح‌های عمرانی به‌ویژه در حوزه راه‌های روستایی برای استفاده عموم مردم به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 650 متر راه روستایی گیلده آستارا قابل بهره‌برداری است، افزود: آسفالت راه روستایی بهارستان‌ ـ هولستان به متراژ یک‌هزار و 100 متر نیز با پیگیری‌های ویژه و همکاری مسئولان ذی‌ربط انجام شد.

این مسئول از احداث دیوار ضامن «پیچ دمیر اوغلی‌کشی» در محور آستارا به آق‌چای خبر داد و گفت: این دیوار ضامن با 75 متر و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث شده است.

وی روکش آسفالت رمپ ورودی و خروجی پایانه بار آستارا، حذف دو نقطه پر حادثه و آسفالت تله‌کابین حیران را از جمله پروژه‌های هفته دولت جاری در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: 5 هزار متر روکش آسفالت از راه‌های روستایی خلیله‌سرا، خان‌حیاطی، عنبران و باش‌محله لوندویل امروز به بهره‌‌برداری رسید.

بی‌نیاز، اعتبار ریالی روکش آسفالت راه روستایی عنبران را 2 هزار و 200 میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری شده هفته دولت جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ریالی رشد چندین برابری داشته است.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته دولت مزار شهدای آستارا با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آستارا، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

آستارا با 85 هزار جمعیت در شمال گیلان و همجواری جمهوری آذربایجان واقع شده و در طول هشت سال دفاع مقدس 160 شهید، 71 آزاده و 508 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار