کد خبر: ۷۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 19 August 2015


آستارا - ایرنا - علی فتح الهی فرماندار تالش در مراسم تجلیل از دختران موفق این شهرستان به مناسبت دهه کرامت گفت : دهه کرامت فرصتی است تا آموزه های رضوی را در زندگی خود تعمیق ببخشیم.


به

گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، علی فتح اللهی در همایش دختران نمونه و برتر این شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه با بیان اینکه حجاب برای زنان شرافت است نه اسارت ، اظهار داشت : زن به مقتضیات آفرینش خود از جایگاه ممتاز و ویژه ای برخوردار است که مرد قابلیت جانشینی او را ندارد و خداوند هر دوی آنان را برای رسیدن به کمال خود آفریده است.
وی با ابراز اینکه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، زنان و دختران ما در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ، هنری و میادین ورزشی پویا و بالنده اند گفت : این پویایی و بالندگی موجب شده است فرزندان این مرز و بوم در دامان چنین مادرانی تربیت یابند.
فتح اللهی هفته کرامت را بهترین فرصت برای تبیین جایگاه زن مسلمان در جامعه و تربیت فرزندان دانست و تصریح کرد : در این هفته علاوه بر تجلیل و قدردانی از زنان و دختران نمونه باید از ویژگی های اخلاقی ائمه معصوم (س) به ویژه سیره زندگی و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) بیشتر برای زنان و دختران جامعه گفته شود.
فرماندار تالش طرح ویزیت و درمان رایگان بانوان ، ارائه خدمات مشاوره ای به 500 نفر از بانوان نیازمند ، برگزاری ده ها کارگاه آموزشی مهارت فنی و حرفه ای ، ارائه تسهیلات کم بهره بانکی به بانوان سرپرست خانوار برای ایجاد مشاغل خانگی را از مهم ترین فعالیت کارگروه بانوان این شهرستان اعلام کرد و گفت : با توجه به اینکه نصف جمعیت شهری و روستایی این شهرستان را بانوان تشکیل می دهد باید در ارائه خدمات رفاهی و اشتغالزایی هم برای این قشر بیشتر تلاش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار