کد خبر: ۷۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 18 August 2015

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه مجوز آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با پیمانکاران عقد می‌شود، نهضت آسفالت در شهرستان رودبار اجرایی می‌شود.

عطاالله حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار، با اشاره به اینکه شهرستان رودبار بزرگ‌ترین و محروم‌ترین شهرستان گیلان است اظهار داشت: رودبار از لحاظ آب و هوایی با شهرستان‌های دیگر گیلان متفاوت است.

وی با تاٌکید بر اینکه در طول سال‌های گذشته زیرساخت‌های مناسبی به‌دلیل بی‌توجهی و کم‌لطفی مسئولان وقت استان در رودبار ساخته نشده است، افزود: امروز برنامه‌ها شرایط را در این شهرستان به‌سمتی پیش می‌برند که در سال‌های آینده این شهرستان یکی از شهرستان‌های مطرح در سطح کشور شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال 150 کیلومتر در فاز اول آسفالت راه روستایی انجام می‌شود،گفت: ازپیمانکاران ماهری که توانایی بالایی دارند در این پروژه بهره گرفته می‌شود و در بخش‌های مختلف شهرستان مسیر لوشان، جیرنده و کلیشم آسفالت می‌شود.

حکیمی با تاٌکید بر آسفالت مسیر توتکابن، شاه شهیدان، تصریح کرد: مسیر اصلی بلوکات در حال انجام است و همه این‌ها حاکی از این است که شرایط ویژه‌ای در شهرستان رودبار درحال فراهم شدن است.

وی با بیان اینکه مجوز آسفالت 150 کیلومتر دوم دیگر از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است،خاطرنشان کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با پیمانکاران عقد می‌شود، نهضت آسفالت در شهرستان رودبار اجرایی می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تاٌکید کرد: به‌دنبال این هستیم که تا پایان امسال تمام مناطق روستایی و دوردست شهرستان  رودبار  آسفالت شود.

حکیمی گفت: در عین حال موضوعی را از تهران دنبال می‌کنیم و پیمانکار قوی در این امر ورود کرده است تا تمامی روستاهای شهرستان در مدت دو سال آینده یعنی سال های 94 و 95 از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی تاٌکید کرد: این موضوع برای اولین بار در کشور اجرایی می‌شود و به گفته وزیر نفت و مدیرعامل گاز در صورتی‌ که موفقیت‌آمیز باشد در سایر شهرستان‌های کشور اجرایی می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه آب آشامیدنی روستایی به‌دنبال این هستیم که با پیمانکار توانمند دیگری وارد مذاکره شویم،گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که انجام می‌شود آب‌رسانی سالم و بهداشتی به تمامی روستاهای شهرستان رودبار ظرف دو سال آینده به‌عبارتی سال‌های 94 و 95 انجام می‌گیرد.

حکیمی با اشاره به احداث سد دیورش رحمت‌آباد خاطرنشان کرد: فاز نخست این سد انجام شد و فاز دوم ظرف یک ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود و ذکر این نکته لازم است که آب این سد یکی از بهترین آب‌های دنیا و آب معدنی است و در هیچ جای دنیا شاهد این نیستیم که آب معدنی وارد خانه‌ها شود.

وی با بیان اینکه آب این سد شهرهای توتکابن، منجیل، لوشان، رودبار و روستاهای رستم آباد و تمامی روستاهای اطراف این شهرها را پوشش می‌دهد افزود: بیش از 60 درصد روستاهای رودبار تحت پوشش اینترنت هستند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیمارستان ولی‌عصر(عج) رودبار تصریح کرد: چهار باند کردن مسیر منجیل به رودبار که حدود 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد از دیگر فعالیت‌های انجام شده است که گره ترافیکی سال‌های گذشته را باز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار