کد خبر: ۷۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 17 August 2015
هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحال می‌شوم دهمین گلم را به پرسپولیس بزنم.

طرفداری- مهدی رجب‌زاده در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم گفت:" بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد ولی تلاش می کنیم امتیاز بگیریم. من دو بازی ابتدایی پرسپولیس را تا حدودی دیدم و معتقدم آنها تیم خوبی دارند. پرسپولیس در فاز تهاجمی خیلی خوب است و بازیکنان تکنیکی و سرعتی دارد. ما با تیم خطرناکی بازی داریم اما امیدوارم در این بازی هم موفق از زمین بیرون بیاییم."


 رجب‌ زاده:‌ خوشحال می‌ شوم دهمین گلم را به پرسپولیس بزنم

او در خصوص سابقه گلزنی‌اش به پرسپولیس گفت:" وقتی با استقلال و پرسپولیس بازی داریم خیلی‌ها در این خصوص از من سوال می‌کنند. من تا حالا 9 بار به پرسپولیس گل زده‌ام و این هم لطف خدا بوده است. برای من موفقیت تیم مهمتر است و تلاش می‌کنم تیمم نتیجه بگیرد. اگر هم قسمت بود و فرصتی نصیبم شد خوشحال می‌شوم دهمین گلم را به پرسپولیس بزنم."

به گزارش تسنیم، بازیکن 37 ساله ذوب‌آهن در مورد اینکه چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد گفت: "فعلا که بازی می‌کنم و توان هم دارم، در ضمن قرارداد من با ذوب‌آهن دو ساله است و باید شرایط بدنی‌ام را طوری حفظ کنم که بتوانم فصل بعد هم بازی کنم."

رجب‌زاده در خصوص شانس قهرمانی ذوب‌آهن در فصل جاری گفت: "حتی اگر در صدر جدول هم باشیم از قهرمانی حرف نمی‌زنم. هنوز خیلی مانده تا جایگاه تیم‌ها مشخص شود و چیزی در این مورد قابل پیش‌بینی نیست. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ذوب‌آهن در فصل قبل چهارم شود، آن هم در حالی که در نیم‌فصل اول برای فرار از سقوط می‌جنگید."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار