کد خبر: ۷۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 17 August 2015

رشت - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در هفته دولت در این استان خبر داد.

علی

خاوری افزود : آماده سازی 53 هزار و 500 واحد در 10 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت و چهار شهر لوشان ، منجیل ، رودبار و رستم آباد با جمعیت زیر 25 هزار نفر در تعهد این اداره کل است .
وی اضافه کرد : تاکنون بیش از 41 هزار واحد مسکن مهر در قالب های تعاونی ، سه جانبه و خود مالک به متقاضیان استان تحویل شده است.
وی همچنین از افتتاح مرمت و بهسازی و آسفالت 240 کیلومتر راه روستایی در هفته دولت در استان خبر داد و گفت : برای بهسازی و آسفالت این میزان راه روستایی در استان ، 37 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اظهار کرد : استان گیلان در ساخت و توسعه راه های روستایی شاهد همکاری خوبی بین اداره کل ، مردم و دهیاری ها است که مشارکت هفت میلیارد تومانی موجود نمونه بارز این امر به شمار می رود.
وی اضافه کرد : این مشارکت تنها به این مرحله محدود نمی شود بلکه همکاری های ما با استانداری ، فرمانداری و شهرداری ها نیز مسئله ای درخشان در سوابق و کارنامه اداره راه و شهرسازی گیلان است که مشارکت مالی با فرمانداری برای خرید ماشین آلات از جمله این موارد به شمار می رود.
وی تصریح کرد : پیش بینی می شود در سال جاری 300 کیلومتر از راه های روستایی گیلان آسفالت شود که برای تحقق این امر ، از تمام توان پیمانکاران فعال در حوزه راه و شهرسازی استان استفاده می شود.
خاوری با بیان اینکه در کل هشت هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد گفت : تا کنون چهار هزار کیلومتر از این مسیر ها آسفالت شده که میزان بسیار کمی محسوب می شود اما امید است با اجرای تفاهم نامه اجرای آسفالت یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی با کمک بخش خصوصی این میانگین به متوسط کشوری برسد.
10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان ، هشت هزار و 787 کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و 133 کیلومتر راه فرعی ، 311 کیلومتر راه اصلی ، 344 کیلومتر بزرگراه و 53 کیلومتر آزاد راه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار