کد خبر: ۷۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 16 August 2015

رشت - ایرنا - گرامیداشت آزادگان عزیز پاسداشت کسانی است که تمام وجود خویش را برای اهداف نظام هزینه کردند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی جعفری در جلسه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت : پاسداشت هفته آزادگان ، پاسداشت منزلت کسانی است که تمام وجود خویش را برای اهداف نظام هزینه کردند و برای محقق شدن آرمانهای نظام اسلامی رنج فراوان کشیدند .
فرماندارشهرستان املش افزود : ما مکلفیم آزادگان ، ایثارگران و شهداء را پاس بداریم و به قلم ها و قدمهایشان ارج بنهیم و به عنوان یک فرهنگ آنها را زنده نگه داریم که همواره ما مدیون و مرهون فداکاریهای آنها هستیم.
وی پیروزی مقتدرانه تیم هسته ای کشور ما را موهبتی دانست که به برکت خون شهداء و ایثارگریهای رزمندگان دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است و امروز همه جهان اذعان دارند هر چه ما داریم از فرهنگی است که آنها نهادینه کرده اند بنابراین این جایگاه باید برای همیشه حفظ شود.
جعفری بزرگداشت اولین یادواره شهدای گمنام را بزرگداشت انسان های مخلص و ولایتمداری ذکر کرد که برای دفاع از حق به شهادت رسیدند و هرگز نخواستند نامشان معروف شود.
فرماندار شهرستان املش گفت : وظیفه مسوولان نظام اسلامی است تا خدمات انجام گرفته به مردم را با ارتباط به موقع و درست با اصحاب رسانه به گوش مردم برسانند و هرگز در این اطلاع رسانی کمترین مضایقه را نداشته باشند چون به صلاح نظام اسلامی نیست.
وی اضافه کرد : هرمسوولی در رساندن خبر به خبرنگاران و انعکاس آن در رسانه ها کوتاهی کند ظلم بزرگی را مرتکب شده پس باید با احداقل امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه داد و به این تلاش خود افتخار کرد.
در روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ اولین گروه آزادگان ایرانی پس از سال ها اسارت در زندان های رژیم بعث عراق با ورود به کشور به جمع خانواده های خود پیوستند.
شهرستان املش در 70 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار