ما هیئت سکولار نداریم!

کد خبر: ۷۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸ 15 August 2015

به گزارش تابناک اصفهان، چند روز پیش همزمان با حضور شهدای دست بسته غواص در اصفهان هیئتی تحت عنوان" یونس گمگشته باز آید... "برگزار شد که از آن به عنوان بزرگترین هیئت مشترک مجموعه های فرهنگی اصفهاننام برده شد. یکی از دست اندرکاران و فعالان فرهنگی اصفهان، درباره این برنامه یادداشتی برای تابناک نوشت.


متن یادداشت به شرح زیر است:

" جلسه ای با رنگ و بوی شهدا و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، باز هم عطر خوش شهدا را در کوچه پس کوچه های شهر اصفهان پیچاند و باز هم این شهدا هستند که دست ما گمشدگان وادی دنیا تاریک را به نورانیت خود دعوت می کنند و بار دیگر دل ها را زنده می کنند.

اما این نظر نه تنها در فرد فرد ما تأثیرگذار واقع شد و جان ما را با آرمان های حقیقی انقلاب گره زد بلکه آغاز خوش یمنی در کار فرهنگی تشکیلاتی شهرمان شد و فرموده امام عزیزمان را محقق ساخت و به این جمله امام راحل که تأکید داشتند " ما هیئت سکولار نداریم " عینیت بخشید.

تشکیلاتی از نوع انقلابی، تشکیلاتی شبکه گونه از هیئت های مختلف شهر اصفهان. شبکه ای شبیه به تارهای عنکبوتی که هر قسمت جدا از هم شبیه اجزا مختلف بدن انسان با یکدیگر کار می کنند و به گونه ای، عده ای دست و عده ای پا و عده ای مغز هستند و همه در جهت هدفی والا و آرمانی مقدس تلاش می کنند.

" یونس گمگشته باز آید "می خواهد بگوید در توهمی از حسین (ع) نیست و خط و راه او را در این زمان، یعنی چیزی حدود 1400 سال بعد از او می بیند و می فهمد و با تمام وجود او را یاری می کند.

این برنامه آمده تا بگوید یزید زمانه اش را خوب می شناسد و فراموش نمی کند گرگ خون خوار و مصداق کامل باطل در زمانه اش یعنی آمریکا را با تمام وجود دشمن می داند و در ستیز با او از هیچ چیز کوتاه نمی آید و فرو نمی گذارد.

و این اتفاق مبارک را نیز باید مدیون شهدایی باشیم که از آغاز حرکت حق یعنی از ابتدای هبوط آدم تاکنون یاری رسان حقیقی این جریان بوده اند و چه در زندگی شان و چه در شهادتشان و چه در بازگشت تکه ای از آن ها با تمام وجود حق را یاری می رسانده اند.

خدا را شکر که شهدا با ما قهر نکرده اند گرچه ما خیلی وقت است که آنها را نمی بینیم..."

هادی مرادی، فعال فرهنگی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار