کد خبر: ۷۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 15 August 2015

امام جمعه کلاچای گفت: دولت برای حمایت بیشتر از تولیدات داخلی و کشاورزان از واردات بی‌رویه برنج در فصل برداشت این محصول به کشور خودداری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاچای، محمدحسن لطیفی در نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: دهه نخست ذی‌القعده دهه کرامت نامگذاری شده و میلاد حضرت معصومه (س) است که روز دختر نام گرفته و پایانش این دهه به ولادت حضرت امام رضا (ع) ختم می‌شود.
وی شخصیت اجتماعی و علمی حضرت معصومه (س) را الگوی تمام بانوان خواند و افزود: به برکت وجود حضرت معصومه (س) حوزه علمیه در قم شکل گرفت و شخصیت بی‌نظیری مانند حضرت امام خمینی (ره) در آن تربیت شد.
امام جمعه کلاچای با اشاره به اینکه دختران امروز مادران فردا برای تربیت نسل جدید هستند، گفت: دختران باید از نظر آگاهی و علمی غنی باشند و نسبت به رعایت حجاب تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.
لطیفی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور عزیزمان پس از سال‌ها تحمل رنج و محرومیت متذکر شد: جانفشانی، استقامت و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توانست دشمن را به عقب براند و ما امروز شاهد عزت، آبرو و قدرت هر چه بیشتر ایران در جهان هستیم.
وی به برداشت محصول برنج اشاره کرد و افزود: امیدواریم دولت در راستای اقتصاد مقاومتی برای حمایت بیشتر از تولید داخلی از وارد کردن بی‌رویه برنج به کشور خودداری کند تا کشاورزان استان‌های شمالی بتوانند پس از تحمل رنج و مشقت زیاد در تولید این محصول متحمل خسارت نشوند.
این مسئول با اشاره به زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگر در منطقه مانند وضعیت آسفالت راه‌ها اشاره کرد و گفت: ضروری است که مسئولان راه و ترابری به وضعیت راه‌های این منطقه توجه بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت در بین مردم دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی خدمات و کارکردهای مسئولان به مردم موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار