فرماندار ایلام خبر داد؛

افزایش 20 درصدی اعتبارات تملک دارایی های شهرستان ایلام

فرماندار ایلام از افزایش 20 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان ایلام نسبت به سال گذشته خبر داد گفت : امسال 530میلیارد ریال اعتبار در حوزه های عمرانی ،خدماتی و فرهنگی به شهرستان اختصاص یافته است
کد خبر: ۷۶۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ گراوند در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت :با پیگیری های مستمر وتوجه استاندار به شهرستان ایلام این میزان اعتبارعمرانی ، خدماتی و فرهنگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شاخص های جمعیت و وسعت در توزیع اعتبارات افزود: این اعتبارات از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای استان در سال 98 در 22فصل و 50برنامه و بالغ بر 140پروژه توزیع شده است .

فرماندارایلام تاکید : اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان باید فقط در خود ایلام هزینه شوند و یک ریال از این اعتبارات نباید خارج از این شهرستان هزینه شود.

وی افزود :اولویت توزیع اعتبارت باتوجه به رعایت قانون و الزامات با پروژه های نیمه تمام و اقتصاد مقاومتی است.

گراوند یادآور شد: دربرنامه و بودجه سال جاری با هماهنگی و مدیریت انتظامی3میلیارد ریال جهت نوسازی و تجهیز پاسگاه های حوزه استحفاظی شهرستان تخصیص یافته است .

نماینده عالی دولت در شهرستان ایلام با اشاره به اینکه میدیران باید تمام توان خود را برای اجرای برنامه به کار گیرند، ابراز داشت: مدیران دارای انحراف و ناتوان در اداری امور حذف خواهند شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار