مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خبر داد؛

ثبت نام ۱۲ هزارو ۲۵۳ خیر در سامانه بهزیستی خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در سطح استان ۱۲ هزار و ۲۵۳ خیر ثبت‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند.
کد خبر: ۷۶۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 18 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا پوریوسف در همایش تجلیل از خیران و نیکوکاران برگزیده کشور، اظهار داشت: خیران نیک‌اندیش نه سودای نام دارند و تمنای نان و این گروه نیک‌گفتار از همه‌چیز خود در راه کمک به همنوع خود می‌گذرد.

وی افزود: معلولیت فقط تفاوت‌های ظاهری نیست و معلول کسی است که درد جامعه را نمی‌داند و یا اگر هم می‌داند تفاوتی نسبت به آن قائل نمی‌شود.

وی افزود: خراسان رضوی دومین استان کشور به لحاظ تعداد معلول بوده و در دو سال اخیر ۵۱۸ واحد مسکونی و از سال ۸۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۶ واحد ساخته شده شده که ۴۸۶۴ تحویل شده و ۵۱۷۲ واحد هم در حال احداث است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه در سال گذشته مشارکت ۹۰ میلیارد تومانی خیران نیک‌اندیش را داشتیم، خاطرنشان کرد: این میزان به نسبت سال قبل از آن رشدی ۱۷ درصدی داشته است و بالاترین میزان مشارکت‌ها و رشدها را در خراسان رضوی داشتیم.

پوریوسف کرد: در سطح استان ۱۲ هزار ۲۵۳ خیر ثبت‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند و به‌طور متوسط هزینه نگهداری ماهانه هر معلول ۲۵ میلیون ریال است که بین ۷۵۰ تا ۹۲۵ هزار تومان از طرف بهزیستی و مابقی از طرف خیران نیک‌اندیش حاضر در ۲۸۶ خیریه استان تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار