در برنامه 90 ؛
وی توضیح داد: بلافاصله آقای دنیا مالی به عنوان رییس هیات مدیره با آقای استیلی صحبت کردند و قرار شد هدایت ملوان را قبول کند و قول دادیم در اسرع وقت منابع مالی را تامین کنیم.آذرگون گفت: استیلی امروز (سه شنبه) به انزلی می آید و روز چهارشنبه قرارداد خود را ثبت می کند.
کد خبر: ۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶ 11 August 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمد آذرگون در گفت وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره حضور امیر قلعه نویی در تیم ملوان و جدایی وی از این تیم اظهار کرد: ابتدای فصل آقای بهشتی به عنوان مالک تیم، فعالیت خود را در ملوان آغاز کرد اما دو روز مانده به شروع لیگ، اعلام کرد نمی تواند ادامه دهد و تیم در اختیار هیات مدیره قرار گرفت.

سخنگوی باشگاه ملوان بندر انزلی اضافه کرد: انتخاب آقای قلعه نویی، تصمیم مالک قبلی باشگاه بود و بعد از رفتن مالک نیز، هیات مدیره از قلعه نویی حمایت کرد و از تعهداتی که داده شده بود، حمایت کردیم.

وی افزود: طی دو هفته گذشته یک مبلغ جزئی به تیم تزریق شد و آقای دنیامالی تصمیم گرفت که باشگاه به یک شخصیت حقوقی دارای پشتوانه مالی برگزار شود.

آذرگون گفت: قلعه نویی وقتی وارد تیم شد، از قبل یک سری آشفتگی ها وجود داشت. قلعه نویی انتظار داشت مبلغی تهیه و درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

البته لازم می دانم از آقای قلعه نویی تشکر کنم زیرا در مدت حضور خود در ملوان، بدون هیچ گونه چشمداشت مالی کار کردند و همواره دغدغه پرداخت مطالبات بازیکنان و عوامل تیم را داشتند.
سخنگوی ملوان افزود: شب گذشته با وی جلسه ای داشتیم و صادقانه گفتیم نمی توانیم مبلغ مورد نظر وی را فراهم کنیم. در نهایت قرار شد به عنوان مشاور با وی ادامه دهیم و از کمک های قلعه نویی بهره مند شویم.

وی توضیح داد: بلافاصله آقای دنیا مالی به عنوان رییس هیات مدیره با آقای استیلی صحبت کردند و قرار شد هدایت ملوان را قبول کند و قول دادیم در اسرع وقت منابع مالی را تامین کنیم.
آذرگون گفت: استیلی امروز (سه شنبه) به انزلی می آید و روز چهارشنبه قرارداد خود را ثبت می کند.

وی درباره دستیارهای استیلی نیز گفت: قرار شد در این خصوص با آقای زرینچه صحبت کنیم اما ظاهرا آقای زرینچه به دلیل مشکلاتی، اعلام انصراف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار