بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 09 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

افتخار دولت تدبیر و امید، پاسخگو بودن است

استاندار گیلان در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: افتخار دولت تدبیر و امید، در کنار مردم بودن است و خود را پاسخگو می داند.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان ، محمدعلی نجفی روز شنبه در این مراسم که در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد؛ افزود: برخی برای اینکه بین دولت و مردم رابطه مستحکم وجود نداشته باشد ، تلاش می کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس باید مدیران به نقدهای دلسوزانه ای که از زبان مردم در رسانه ها مطرح می شود، پاسخ دهند.

استاندار گیلان شغل خبرنگاری را شغل حساسی عنوان کرد و گفت: اگر در این شغل اخلاق و وجدان رعایت شود، نقدها نیز دلسوزانه خواهد بود.

نجفی با قدردانی از نقش سازنده رسانه ها در مسائل مختلف اضافه کرد: در جریان سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به استان گیلان که اواخر فروردین ماه امسال انجام شد؛ رسانه ها برای حضور گسترده مردم همکاری خوبی داشتند.

در پایان این مراسم که رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، از جمعی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان تجلیل شد.
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

پیشگاه‌هادیان: این هفته قرارداد قلعه‌نویی ثبت می‌شود

معاون ورزشی باشگاه ملوان گفت: قرارداد امیر قلعه‌نویی این هفته در هیات فوتبال گیلان ثبت می‌شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، محمود پشگاه‌هادیان، در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما در ابتدای مسابقات تمرکز لازم را نداشتند. البته باید قبول کرد که استقلال ۴۰ روز است که تمرین می‌کند و تمرینات ملوان خیلی کمتر بوده است. استقلال ۷ بازی تدارکاتی پیش از فصل داشته اما ما دومین بازی خودمان را مقابل استقلال انجام دادیم.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما هم نتوانستند کیفیت مورد نظرشان را در زمین اجرا کنند. با این حال با تدابیری که قلعه‌نویی برای ملوان در نظر می‌گیرد و جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم برطرف خواهد شد. قرار است با نظر قلعه‌نویی دو بازیکن خارجی بگیریم.

پیشگاه‌هادیان در مورد وضعیت حضور میثم بائو در ملوان گفت: حضور بائو در ملوان منتفی شده است. یکسری از هواداران نساجی خواهان حضور بائو در این تیم بودند و با توجه به اینکه گیلان و مازندران روابط خوبی باهم دارند بائو به تیم نساجی رفت. ما هم قرار است دو بازیکن خارجی در اسرع وقت جذب کنیم.

معاون ورزشی باشگاه ملوان درمورد وضعیت قرارداد امیر قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی با باشگاه ما قرارداد دارد و این هفته قراردادش را در هیات فوتبال گیلان ثبت خواهد کرد و از بازی آینده روی نیمکت ملوان خواهد نشست.

باران در راه گيلان    

هوای گیلان از عصر امروز خنک و بارانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیرکل هوشناسی گیلان امروز گفت: با استقرار سامانه هوای خنک و بارش زا در کرانه های جنوبی دریای خزر علاوه برکاهش نسبی دما ازاواخرعصر امروز تا پایان فردا در گیلان رگبارهای پراکنده باران خواهد آمد.

بهمن کمان گر افزود : رشد ابر، وزش باد، رعد و برق و مواج بودن دریا از دیگر پدیده های جوی دراین مدت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر عمومی به ویژه در مرکز و شرق استان دور از انتظار نیست به شهروندان و مسافران توصیه کرد درحاشیه رودخانه ها مستقر نشوند.
مدیر کل هواشناسی گیلان به شالیکاران هم توصیه کرد برنج های درو شده را زودتر جمع آوری کنند.

امروز ماسوله با 14 درجه سانتی گراد خنک ترین و منجیل با 33 درجه سانتی گراد گرم ترین شهر گیلان بود.
میانگین دمای هوای رشت، مرکز گیلان 30 درجه سانتی گراد و رطوبت هوا هم بین 50 تا 90 درصد در نوسان بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار