کد خبر: ۷۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 08 August 2015
امام جمعه رودسر گفت:حمایت از صنایع کوچک برای رسیدن به تولید و اشتغال گامی به سوی اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در نماز جمعه این شهر با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام ششم امام صادق (ع) اظهار کرد: امام جعفر صادق (ع) با تربیت بیش از 4 هزار شاگرد در رشته‌های مختلف توانست برای ترویج اسلام به‌ویژه مکتب شیعه در جهان تلاش کند.
وی رئیس مذهب تشیع را امام جعفر صادق (ع) دانست و افزود: امام ششم با تربیت نیروهای انسانی خالص و ترویج علم دین توانست مذهب تشیع را به جهانیان معرفی و پایه‌های آن را تثبیت کند.

امام جمعه رودسر با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با شش ابرقدرت جهان گفت: تیم مذاکره کننده در بررسی توافقنامه هسته‌ای به رعایت خطوط قرمز توجه کنند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از توافق هسته‌ای به خصومت خود با ایران ادامه می‌دهد، متذکر شد: مذاکرات هسته‌ای قدرت ایران در منطقه و جهان را افزایش داد.
امام جمعه رودسر در ادامه به حمایت از صنایع کوچک در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به تولید و اشتغال و ارتقای کیفیت داخلی لازم است از صنایع کوچک و خانگی حمایت شود.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادها متحمل تلاش و سختی‌های فراوانی می‌شود که باید قدردان تلاش‌های این سفیران بی‌ادعا عرصه اطلاع‌رسانی باشیم.
دستجردی تعهد، بصیرت، بیان حقایق و نقد منصفانه و سازنده را مورد تاکید خبرنگاران قرار داد و تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که در تنویر افکار عمومی، بیان حقایق و انتقال مسایل و مشکلات جامعه شبانه روز تلاش می‌کنند.
وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی در روز شهادت امام صادق (ع) خبر داد و یادآور شد: این یادواره 11 صبح روز سه‌شنبه در مسجد گلزار شهدای رودسر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار