تامینی از پیگیری موضوع‌های مختلف استان با همراهی دیگر نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در مرکز خبر داد و بیان کرد: موضوع‌های گردشگری و وضعیت شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر در فرودگاه سردار جنگل رشت را پیگیری کردیم و به نتایج بسیار خوبی رسیدیم.
کد خبر: ۷۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 07 August 2015
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: آمارهای من‌درآوردی کاهش بیکاری در گیلان را قبول ندارم.

به گزارش تابناک گیلان از فارس، حسن تامینی عصر دیروز در مراسم ویژه قدردانی از خبرنگاران اظهار کرد: در دوره فعالیت خود تلاش کردم به طور خصوصی، نیمه‌خصوصی و عمومی با اصحاب رسانه همراهی داشته باشم و از تلاش خبرنگاران قدردانی می‌کنم.

وی به حقوق جامعه نسبت به اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای ارتقای وضعیت خبرنگاران تلاش کردم و نشست‌های مختلفی با مسئولان برگزار شده است.

تامینی از پیگیری موضوع‌های مختلف استان با همراهی دیگر نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در مرکز خبر داد و بیان کرد: موضوع‌های گردشگری و وضعیت شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر در فرودگاه سردار جنگل رشت را پیگیری کردیم و به نتایج بسیار خوبی رسیدیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع‌های حوزه کشاورزی به‌ویژه وضعیت ابریشم گیلان را پیگیری کردیم، تصریح کرد: ابتدای امسال رئیس جمهور در سفر خود به استان قول بهره‌برداری از راه‌آهن قزوین ـ رشت در سال 95 را داد و نگرانی‌هایی مبنی بر تحقق پیدا نکردن این امر وجود داشت و موضوع را در مرکز پیگیری کردیم.

وی به پیگیری بهره‌برداری از راه‌آهن گیلان با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر راه و شهرسازی در تهران اشاره کرد و گفت: به نتایج خوبی در زمینه مذکور رسیدیم.

تامینی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مشکلات خبرنگاران هنوز برطرف نشده است، خاطرنشان کرد: گیلان در حوزه خبر و رسانه یکی از فعال‌ترین استان‌هاست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر حفظ استقلال خبرنگاران تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگاران نباید برای تامین معیشت وابستگی داشته باشند و این موضوع باید به طور زیربنایی برطرف شود.

وی همچنین به حوزه کشاورزی گیلان اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی استان انجام می‌شود، اما شغل پایداری نیست.

تامینی فعالیت در حوزه‌های مختلف برای برطرف کردن معضل بیکاری در گیلان را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: با توجه به اینکه قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف در استان وجود دارد، ایجاد اشتغال برای گیلان معنا ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان با توجه به تلاش‌های انجام شده، نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد، تصریح کرد: اعتقاد دارم وضعیت استان بهتر می‌شود، اما آمارهای من‌درآوردی کاهش بیکاری در گیلان را قبول ندارم.

وی به همدلی نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر رشت از فرصت سه نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی می‌توانند بهترین بهره لازم را ببرند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

تامینی خواستار استفاده شورای اسلامی شهر رشت از ظرفیت نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی شد و بیان کرد: بنده با اعضای شورای اسلامی شهر رشت اختلافی ندارم و پس از انتخاب شهردار همه باید برای تقویت فعالیت‌ها در این شهر تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار