کد خبر: ۷۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 06 August 2015
آستانه‌اشرفیه - رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: نماز جمعه این هفته آستانه‌اشرفیه به امامت حجت الاسلام ساجدی اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اسلامی نژاد در نشست  استقبال از امام‌ جمعه جدید آستانه‌اشرفیه که ظهر سه‌شنبه برگزار شد، با اشاره به جایگاه مذهبی شهر آستانه‌ اشرفیه و شخصیت‌های برجسته دینی در کسوت امام‌جمعه این شهرستان گفت: شهر مذهبی آستانه اشرفیه از لحاظ شخصیت های علمی و دینی ائمه جمعه این شهرستان مانند آیت‌الله وحید، آیت‌الله الهیان، آیت‌الله دکتر ضیایی و آیت‌الله امینیان زبانزد حوزه‌های علمیه و استان گیلان است.

وی با برشمردن جایگاه امام‌ جمعه فقید این شهرستان مرحوم آیت‌الله امینیان افزود: خدا را شاکریم حجت‌الاسلام دکتر محمد ساجدی از خانواده بیت آیت‌الله امینیان مسئولیت امامت جمعه این شهرستان را پذیرفت  و با توجه به جایگاه علمی حجت الاسلام ساجدی  در حوزه‌ های علمیه، وی بهترین گزینه‌ امامت جمعه برای این شهر مذهبی است.

حجت‌الاسلام اسلامی نژاد خواستار حمایت‌ های همه‌جانبه نهادها، ادارات و مردم برای پشتیبانی از نهاد نماز جمعه شهرستان آستانه اشرفیه شد و اظهار امیدواری کرد همه دستگاه‌های شهرستان در سنگر حمایت از امام‌جمعه و استقبال حضور یابند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه بعد از رحلت عالم ربانی آیت‌الله امینیان، اولین نماز جمعه آستانه‌ اشرفیه به امامت حجت‌الاسلام ساجدی برگزار می‌ شود شایسته است که نهادهای فرهنگی با نگاه ویژه در نماز جمعه حضور داشته باشند.

حسین اسماعیلیان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه و برنامه‌های آتی نماز جمعه،  ستاد نماز جمعه شهرستان از لحاظ پشتیبانی و استفاده از تمام حوزه‌های فرهنگی این شهرستان گام‌های مؤثری بردارد.

وی ادامه داد: برای تجدید میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس و بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری جلسه شورای اداری این شهرستان در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه در روز جمعه برگزار می شود  و اولین نماز جمعه این شهرستان در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار