کد خبر: ۷۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 03 August 2015
فرماندار شهرستان رشت گفت: جهاددانشگاهی در جهت نزدیکی علم و عمل بسیار اثرگذار بوده است.

سید عیسی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، در خصوص 16 مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی خلاء اساسی سیستم دانشگاهی کشور را مرتفع می‌کند و جوانان مستعد کشور را پرورش داده و علومی که آموختند را در زمینه کاربردی بکار می‌گیرد .

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در مرحله حساس انقلاب شروع بکار کرده است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در اوایل انقلاب در عرصه سازندگی بسیار خوش درخشید و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف علم به صورت تخصصی عمل کرد و در جهت نزدیکی علم و عمل بسیار اثرگذار بوده است .

مهدوی ادامه داد: جهاددانشگاهی می‎تواند به عنوان یک دستگاه پژوهشی، محور توسعه فعالیت‎های استان در حوزه تولید علم و ایجاد ساختارهای کاربردی در بخش‎های مختلف برای کمک به توسعه پایدار استان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی نهادی که ارتباطی معنادار با مراکز علمی و دانشگاهی برقرار کرده و در جذب پژوهشگران و نخبگان علمی و فرهنگی به‎درستی عمل کرده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی با تشکیل دانشگاه علمی کاربردی نقش مهمی را در حوزه علم آموزی جوانان ایفا کرده است و جا دارد که بنده هفته تشکیل جهاددانشگاهی را به مدیریت و تمام پرسنل خدوم این نهاد فرهنگی تبریک عرض کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار