کد خبر: ۷۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 03 August 2015
تیم فوتبال ملوان انزلی با قلعه‌نویی برای مصاف بیرون از خانه با استقلال تهران آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم فوتبال ملوان بازی‌های لیگ برتر را با خوبی و پیروزی آغاز کرد و توانست جمعه گذشته در نخستین دیدار مقابل ذوب‌آهن این حریف اصفهانی را پس از پنج سال در خانه شکست دهد.

ملوان با پشت سر گذاشتن نسبی مشکلات، اکنون با سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی فصل جدیدی را در کارنامه خود آغاز کرده، اما اینکه مسئولان باشگاه تا چه زمانی می‌توانند این فضا را حفظ کرده و موجب ارتقای آن شوند، بستگی به همت آنها و برآورده شدن نیاز مالی قلعه‌نویی و بازیکنان دارد.

قلعه‌نویی عنوان کرد: اگر مشکلات ملوان برطرف نشود، این تیم را ترک می‌کند، اما بازیکنانی که در این مدت کوتاه دل به تلاش سرمربی خود بسته‌اند، نمی‌خواهند او را از دست دهند و خواستار همت مسئولان باشگاه در حل سریع مشکلات هستند.

قلعه‌نویی می‌تواند ملوان را آسیایی کند

محمدحسین کنعانی، مدافع ملی‌پوش ملوان حضور قلعه‌نویی در این تیم را خواسته مهم خود دانست و گفت: حضور قلعه‌نویی در تیم بسیار مهم است و می‌تواند ملوان را آسیایی کند.

سخنگوی باشگاه ملوان نیز حضور قلعه‌نویی را تاثیرگذار دانست و درباره سکونشینی این سرمربی در بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: به دلیل برخی مسایل این سکونشینی اتفاق افتاد و امیدواریم سرمربی ملوان در مقابل استقلال روی نیمکت بنشیند.

محمود آذرگون درباره پرداخت مطالبات بازیکنان ملوان گفت: بخشی از مطالبات قبل از بازی با ذوب‌آهن پرداخت شد و در تلاش هستیم در این هفته نیز بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان و کادر فنی ملوان پرداخت شود.

ملوان این روزها خود را برای مصاف با استقلال تهران در روز 16 مرداد جاری ساعت 19.30 دقیقه آماده می‌کند تا بتواند با دست پر به انزلی بازگردد، قوی سپید انزلی به پروازی دیگر این بار از بام تهران می‌اندیشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار