کد خبر: ۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 03 August 2015
به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسماعیل پور صبح یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت شهرستان صومعه سرا با اشاره به کارشناسی های انجام شده در زمینه بودجه اظهار کرد: اعتبار شهرستان از تملک و دارایی و ماده ۱۸۰ و ماده ۱۲ تأمین می شود.

وی افزود: از تملک و دارایی که در دارای ۱۷ سرفصل است، در مجموع چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان صومعه سرا اختصاص داده شده است.

فرماندار صومعه سرا خاطرنشان کرد: از این مبلغ، در زمینه راه روستایی دو میلیارد ریال و در حوزه شهرک صنعتی چیزی بالغ بر ۵۲۹ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

اسماعیل پور با بیان اینکه از حوزه ماده ۱۸۰ نیز ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان صومعه سرا تخصیص داده شده، افزود: امسال به شهرستان صومعه سرا در مجموع از تملک و دارایی، ماده ۱۸۰ و ماده ۱۲ بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گفته فرماندار، بودجه امسال از تملک دارایی استان با ۳.۵ درصد کاهش همراه است.

در ادامه این نشست، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، پویایی و شادابی موجود در میان مدیران شهرستان را محصول همدلی و همزبانی
آنان دانست.

حمیدرضا خصوصی همدلی و همزبانی را لازمه اصلی و ضروری حال حاضر شرایط کشور برشمرد و گفت: امروز نیاز ویژه ای در زمینه حمایت از نظام، کشور و دولت وجود دارد البته این بدان معنا نیست که دولت، بدون نقص است.

وی افزود: ملت سلحشور در دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه مشکلات و فشارها را تحمل کرده و پشت سر می گذارد.

خصوصی ادامه داد: ایام هفته دولت باید باشکوه و با تدبیر و حضور چشمگیر مردم برگزار شود و مسئولان ارشد شهرستان نیز باید اهتمام روسای ادارات به این برنامه ها و حمایت از دولت و نظام را زیر ذره بین داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار