کد خبر: ۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 03 August 2015
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از تشکیل قرارگاه اردوهای جهادی دانشجویی مصباح در رودسر و سفیران وحدت در تالش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کامیار مهدی‌پور عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های قرارگاه اردوهای جهادی در این شهرستان با اشاره به اینکه تعداد هشت هزار نفر روز در تابستان سال گذشته و نوروز امسال در اردوهای جهادی گیلان شرکت کردند اظهار کرد: تابستان امسال و نوروز سال 95 پیش‌بینی می‌شود 10 هزار نفر روز در اردوهای جهادی استان شرکت کنند.

وی فعالیت اردوهای جهادی دانشجویی را یک‌روزه، سه‌روزه، هفت‌روزه و 10‌روزه عنوان کرد و افزود: الگوهای اعزام به روش گروه‌های مستقل دانشجویی، تجمیع چند دانشگاه و قرارگاهی است.

این مسئول با تأکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی ماندگار در اردوهای جهادی دانشجویی، بیان کرد: قرارگاه جهادی 100 نفری شهدای گمنام غرب گیلان در شهرستان شفت تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از تشکیل پنج قرارگاه اردوهای جهادی دانشجویی در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: قرارگاه اردوهای جهادی با عنوان سفیران وحدت در تالش تشکیل شده و 10 پروژه را اجرایی می‌کند.

وی به تشکیل قرارگاه جهادی مصباح در رودسر اشاره کرد و گفت: تابستان امسال تعداد چهار پروژه توسط دانشجویان در رودسر اجرایی می‌شود.

مهدی‌پور با بیان اینکه قرارگاه اردوهای جهادی دانشجویی شهدای هسته‌ای در لنگرود تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: قرارگاه اردوهای جهادی شهید محمد اسحاقی با رویکرد فرهنگی و عمرانی در حاشیه شهر رشت به‌ویژه منطقه «سیاه اسطلخ» تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان اولویت فعالیت اردوهای جهادی دانشجویی را موضوع‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، ترویج کسب و کار، بهسازی عمرانی، آموزشی، کلاس‌های تقویتی و همچنین تشکیل کارگروه بهداشت و محیط خانواده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های جهادی نگاه آرمانی و انقلابی مد نظر دانشجویان است، یادآور شد: نگاه کاربردی در اجرای پروژه‌ها نیاز کشور محسوب می‌شود.

مهدی‌پور روستاها را خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: فعالیت‌های جهادی می‌تواند تاثیر بسیاری در روستاها داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان حضور اردوهای جهادی در مناطق مختلف را نیازمند همیاری و همکاری مسئولان خواند و بیان کرد: احیا کردن و زنده نگه‌داشتن روستاها در خط مقدم جنگ اقتصادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار