وی از ایجاد زیرساخت‌های صنعت گردشگری در مناطق مختلف گیلان خبر داد و افزود: شاهد شکوفایی و پویایی صنعت گردشگری با تلاش مسئولان در استان هستیم.
کد خبر: ۶۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 30 July 2015
استاندار گیلان گفت: بستر و زیرساخت‌های توسعه صنعت گردشگری در مناطق مختلف گیلان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز تفریح‌های دریایی منطقه آزاد انزلی با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری در گیلان اظهار کرد: گیلان باید به عنوان قطب صنعت گردشگری در کشور مطرح باشد.

وی از ایجاد زیرساخت‌های صنعت گردشگری در مناطق مختلف گیلان خبر داد و افزود: شاهد شکوفایی و پویایی صنعت گردشگری با تلاش مسئولان در استان هستیم.

نجفی با بیان اینکه توسعه گیلان روزبه‌روز در حال شتاب بیشتری است، تصریح کرد: استفاده از قابلیت‌های بخش خصوصی در صنعت گردشگری حائز اهمیت است.

استاندار گیلان خواستار بهره‌برداری الگوی منطقه آزاد انزلی در ایجاد مرکز تفریح‌های دریایی توسط شهرداران شهرهای ساحلی در استان شد و بیان کرد: مرکز مذکور الگوی مناسبی برای احداث طرح‌های گردشگری برای جذب گردشگر در گیلان است.

*احداث سالن همایش‌های بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در مراسم مذکور به ارائه خدمات این منطقه اشاره کرد و گفت: مرکز تفریح‌های دریایی منطقه آزاد انزلی الگوی مناسبی برای توسعه مناطق گردشگری در گیلان محسوب می‌شود.

رضا مسرور از احداث سالن همایش‌های بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: وجود مجتمع‌های تجاری و پهنه‌های صنعتی با امکانات زیرساختی برای استقرار واحدهای تولیدی در زمینه صنایع هایتک از جمله قابلیت‌های منطقه مذکور است.

وی با بیام اینکه بستر ایجاد واحدهای تولیدی نانو، الکترونیکی، فرآوری، تبدیلی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در منطقه آزاد انزلی فراهم شده است، تصریح کرد: وجود مزیت‌های بسیار بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی را فراهم کرده است.

به گزارش فارس، مرکز تفریح‌های دریایی منطقه آزاد انزلی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد تومان در زمینی به مساحت یک هکتار افتتاح شد.

مرکز تفریح‌های دریایی منطقه آزاد انزلی شامل طرح آقایان با پهنه خشکی به مساحت 12 هزار و 300 متر مربع و پهنه دریا به مساحت 17 هزار و 250 متر مربع و طرح بانوان با پهنه خشکی به مساحت 13 هزار و 120 متر مربع و پهنه دریا به مساحت 12 هزار و 800 متر مربع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار