کد خبر: ۶۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 30 July 2015
رشت - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: لغو برخی کنسرت ها در ماه های اخیر، هیچ ارتباطی به مقوله موسیقی ندارد بلکه فضاهای ایجاد شده در حاشیه این کنسرت ها، موجبات لغو آنها را فراهم کرده است.
[دبیر شورای فرهنگ عمومی: لغو برخی کنسرت ها، مقوله ای جدا از موسیقی است]

حجت الاسلام سید حسین شاه مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: متاسفانه بروز فضاهای نامناسب در حاشیه برخی کنسرت ها، موجبات لغو آنها را در برخی مکان ها بوجود آورده است.

وی اظهار کرد: جامعه نیازمند ایجاد فضاهای شاد برای نسل نو و جوان متناسب با تفکر اسلامی است و لغو برخی کنسرت ها هیچ ارتباطی با مقوله موسیقی نداشته و تنها بروز برخی فضاهای نامناسب موجب لغو آنها شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: البته موضوع برگزاری کنسرت های موسیقی هیچ ارتباطی به این شورا ندارد و معیار آن در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حجت الاسلام شاه مرادی تاکید کرد: برای رفع مشکل ایجاد شده، می بایست فضاهای اجتماعی شاد و مناسب برای جوانان ایجاد کرد تا به شکل نامناسب نمود پیدا نکند.

وی تصریح کرد: اصلاح چنین مقوله ای، یک فرآیند است و مربوط به امسال و سال های گذشته نمی شود؛ بلکه باید بپذیریم اگر چنین فضاهایی ایجاد نشده، عیب از ماست.

حجت الاسلام شاه مرادی تاکید کرد: شأن جمهوری اسلامی ایران چنین است که فضاهایی شاد متناسب با تفکر دینی برای نسل جوان در جامعه ایجاد شود.

نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان امروز (چهارشنبه) با حضور دبیر شورای فرهنگی کشور در دفتر آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار