کد خبر: ۶۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 29 July 2015
اجرای طرح ترافیک در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان از اجرای طرح ترافیک به مدت یک هفته در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای طرح ترافیک در گیلان

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات تابستان حجم ترافیک در محورهای ارتباطی گیلان باز است و از رانندگان می‌خواهیم با دقت بیشتر رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر عدم سوار کردن سرنشین اضافه در خودرو، تصریح کرد: سوار کردن سرنشین اضافه خطرساز است.

وی ادامه داد: وسیله نقلیه به گونه‌ای طراحی و برای ظرفیت خاصی تعبیه شده بنابراین سوار کردن بیش از حد ظرفیت خودرو می‌تواند حوادث مرگباری به دنبال داشته باشد.

رستگار با اشاره به اینکه گاهی در جاده‌ها و یا نقاط خلوت محورها دیده می‌شود که راننده در جلوی خودرو دو نفر و یا بغل راننده یک نفر را سوار کرده است، خاطرنشان کرد: این امر تخلف است و راننده اعمال قانون می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه پلیس راه به مدت یک هفته طرح ترافیک را در محورهای ارتباطی گیلان اجرا می‌کند، یادآور شد: در این مدت در صورت مشاهده تخلفات رانندگی جریمه نقدی و توقیف خودرو انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان متذکر شد: ایستگاه‌های پلیس راه با مشاهده تخلفات فرد خاطی را اعمال قانون می‌کنند بنابراین رانندگان بر اساس ظرفیت خودرو سرنشین سوار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار