شهردار شفت:
خبرگزاری تسنیم: شهردار شفت گفت: به‌زودی تندیس سردار شهید حسن‌ علی زادرفیع در این شهر نصب می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 27 July 2015
صفر آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شفت، با اشاره به اینکه شهرداری شفت فاقد هرگونه ماشین‌آلات بوده و تنها ماشین آن در تعمیرگاه است که با پیگیری نماینده و کمک وی تعمیرات تکمیلی آن انجام و به ناوگان می‌پیوندد، اظهار داشت: از طریق کمک سازمان همیاری خرید یک دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه را داشتیم.
وی از قراردادهای جدید و خرید دستگاه‌های خدماتی مربوط به حمل زباله و پسماند خبر داد و افزود: به‌زودی سطل‌های زباله در سطح شهر و پارک‌ها و اماکن مختلف نصب می‌شود و با تدابیر اندیشیده شده جهت کسب درآمد شهرداری مشکلات پرداخت حقوق پرسنل مرتفع می‌شود.
شهردار شفت با اشاره به اینکه در گذشته در شهرداری این شهر اتفاقاتی افتاده بود که این اداره را از ضابطه‌مندی خارج کرد و امروز با مرور و برگزاری نشست‌های مختلف مشکلات مرتفع شده است، گفت: امروز پسماند در این شهر حل و فصل شده و با اقدامات صورت گرفته به حل صد در صدی مشکل نزدیک می‌شویم.
وی از مشکلات سازمان اداری شهرداری شفت در گذشته خبر داد و اظهار کرد: در گذشته متاسفانه مشکلات سازمانی و اداری باعث تنش بین پرسنل و شورای شهر ایجاد کرد که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، اما امروز با مسئول اداری جدید و ضابطه‌مند کردن شهرداری مشکلات حل شده است.
 آذری با بیان اینکه با اعتبارات در نظر گرفته شده به‌زودی مردم این شهر شاهد تغییر و تحولاتی در حوضه عمرانی در سطح شهر خواهند بود، افزود: طرح هدایت آب‌های سطحی تهیه و با تخصیص اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان آماده واگذاری به پیمانکار برای سامان‌دهی و اجرایی شدن است.
شهردار شفت اعتبارات برای آسفالت شهر شفت را بالغ بر 360 میلیون تومان برای تهیه قیر عنوان کرد و افزود: 50 درصد این اعتبارات از وزرات کشور و 50 درصد اعتبارات شهرداری است و آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی شهر با درآمد شهرداری به‌زودی انجام می‌شود.
وی از تعاملات و همکاری فرماندار این شهر، نماینده، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و دیگر ادارات با شهرداری تقدیر کرد و گفت: با تعامل و وحدت و هم‌زبانی و هم‌دلی شعار سال در این شهر و شهرداری به ظهور رسیده است.
آذری از نصب تابلوی یادمان شهدا با تصاویر در بلوار شهر به روی تیره برق بلوار خبر داد و گفت: به‌زودی تندیس سردار شهید حسن‌ علی زادرفیع در این شهر نصب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار