فرماندار صومعه سرا خبر داد
خبرگزاری تسنیم: فرماندار صومعه سرا با اشاره به ظرفیت ۸۰۴ نفری مراکز اقامتی - گردشگری شهرستان گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر در این مراکز اقامت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 22 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه‌سرا، حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون بیش از هشت هزار و 500 مسافر در مراکز اقامتی و خانه کاشانه‌های شهرستان مستقر شده اند و از مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان بازدید کرده اند.
وی با اشاره به ورود گسترده مسافران استان‌های دیگر در ایام تعطیلات عید فطر به استان گیلان و شهرستان صومعه سرا گفت: سه هزار و 614 مسافر در ایام منتهی به تعطیلات عید سعید فطر در شهرستان اقامت داشته اند اما تعداد مسافرانی که به شهرستان وارد شده اند بسیار بیشتر از این مقدار است اما با توجه به اینکه معمولا گردشگران، این شهرستان را به عنوان محل اقامت انتخاب نمی‌کنند این آمار در مراکز اقامتی ثبت نمی‌شود.
فرماندار صومعه سرا  ضمن بیان اینکه هتل‌ و مجتمع‌های گردشگری، مهمانپذیرها، کمپ‌های موقت، مدارس و خانه کاشانه ها مهم‌ترین محل‌های اقامتی شهرستان و دارای 804 نفر ظرفیت هستند بیان کرد: در سایر مراکز اقامتی اعم از مهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی نیز تعداد زیادی از گردشگران از ابتدای فصل تابستان تاکنون اقامت داده شده اند.
اسماعیل‌پور اظهار کرد: تلاش مسئولان شهرستان و مجموعه شهرداری و شورای شهر صومعه سرا در راستای زیباسازی فضای شهری  مبادی ورودی و خروجی شهر و همچنین پاک‌سازی شهر از زباله ها در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران صورت گرفته است و امروز امکانات و تسهیلات لازم برای ورود گردشگران جهت بهره مندی از اوقات فراغت تعطیلات تابستانی در این شهرستان فراهم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار