فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد
خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: اکنون درمحورهای مواصلاتی استان با مشکل ترافیک مواجه نیستیم اما برای جلوگیری از روبه‌رونشدن باترافیک سنگین، به مسافران توصیه می‌کنم حداکثر تا فردا از گیلان خارج شوند.
کد خبر: ۶۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 20 July 2015
سرهنگ مهیار رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: با وجود شلوغی همیشگی جاده‌های گیلان، در حال  حاضر در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری  با معضل ترافیک سنگین روبه‌رو نیستیم  و خوشبختانه مردم ما در انجام سفرهای خود به مدیریتی چشمگیر دست یافته اند.
وی با اشاره به بارش باران و ادامه دار بودن این بارش‌ها در اکثر مناطق استان گیلان گفت: تمامی جاده‌های استان با توجه به بارش باران، لغزنده است و رانندگان به ویژه مسافران خسته باید درمناطق بارانی و به‌ویژه در گذر از مناطق کوهستانی، با نهایت دقت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و تمامی سرنشینان، خاطرنشان کرد: رانندگان باید درحین رانندگی، عدم استفاده از تلفن همراه که یکی از عوامل موثر درحوادث رانندگی است را جدی بگیرند و صحبت با تلفن همراه را به اولین پارکینگ‌ مناسب در مسیر موکول کنند.
رستگار با بیان این‌که خوردن و آشامیدن درحین رانندگی از دیگر عوامل موثر در سوانح رانندگی می‌باشد، از رانندگان خواست تا در طول مدت رانندگی مانند انسان روزه دار عمل کنند و خطاب به تمامی رانندگان به ویژه مسافران خسته، گفت: از رانندگی با حالت خواب آلودگی پرهیز کنند و در طول مسیر برای استراحت هر چند در مدت زمان کوتاه توقف داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار