رشت - ایرنا - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان گفت : در تعطیلات عید سعید فطر از بیست و چهارم تا بیست و هشتم تیرماه چهار میلیون و 161 هزار و 56 مورد تردد خودرو در راه های استان ثبت شده است.
کد خبر: ۶۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 20 July 2015
ناصرآل محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طبق آمار دریافتی از 25 دستگاه تردد شمار نصب شده اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان در 50 محور رفت و برگشت در راه های استان ؛ در این مدت تعداد 401 هزار و 464 تردد ورودی ، 307 هزار و 548 دستگاه تردد خروجی و نیز تعداد سه میلیون و 452 هزار و 44 دستگاه تردد در دیگر محورهای شریانی استان انجام شده است.

وی بیشترین ترافیک ورودی را به استان طی این مدت ، روز جمعه بیست و ششم تیرماه به میزان 112 هزار و 35 دستگاه تردد عنوان و تصریح کرد : همچنین بیشترین میزان خروجی از استان یکشنبه بیست و هشتم تیرماه به میزان 103 هزار و چهار دستگاه خودرو بوده است.

وی خاطرنشان کرد : همچنین استان گیلان یکشنبه بیست و هشتم تیرماه با تردد 909 هزار و 373 دستگاه خودرو به عنوان پرتردد ترین روز در این ایام تعطیلات را به خود اختصاص داد.

آل محمدی اضافه کرد : طی این مدت ، از 50 محور رفت و برگشت در راه های استان مقاطع آستانه به لاهیجان با تردد 193 هزار و 558 دستگاه و امام زاده هاشم به رشت با تردد 187هزار و 690 دستگاه و آزاد راه قزوین به لوشان با تردد 183 هزار و 480 دستگاه بیشترین تردد را داشته اند.

وی یادآورشد : طی این مدت استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد پس از استان های البرز ، تهران و مازندران بیشترین تردد را در کشور داشته است.

محورهای ورودی و خروجی استان ، شش محور اصلی آزادراه لوشان به قزوین ، جاده قدیم لوشان به قزوین ، منجیل به طارم زنجان ، چابکسر به رامسر ، آستارا به اردبیل و خلخال به اسالم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار